Ett stort jävla snedsteg..

 
Jag är en stark person jag vet det. Jag har klarat mycket och jag har kommit långt. För ett år sen trodde jag inte att jag skulle leva idag. Många förväntar sig och tror att jag ska klara allt. Jag tror på mig själv väldigt mycket med och det är därför det känns så förjävligt att jag igår trampade så snett. Jag trodde inte jag skulle falla igen, gå tillbaka till det helvetet när jag satt fast där. Igår slussades jag 8 månader tillbaka och allt rasade. Jag vägrar skämmas och jag vägrar låta detta få mig ur balans. Jag har mått dåligt ett tag men jag trodde inte jag skulle låta detta hända. Nu har det hänt och det är bara att ta nya tag jag kan inte få det ogjort. Älskar mig underbara mamma som aldrig blir arg på mig aldrig skäller utan bara peppar mig och säger åt mig att ta nya tag. Inte ett ont ord för det jag gjort utan bara peppar och stöttar, du är så jävla bäst mamma! Tack för att du finns <3 
 
Nya tag! 
 
 

Kommentarer
Postat av: mami svarar:

♥ Älskade unge ♥

Vem är jag att döma?
Gjort kan inte göras ogjort,huvudsaken när man trampat snett,är att inte bli kvar nere i gropen.Och det tror jag inte du blir.
ALLA trillar vi dit på nåt sätt med nånting,men att älta DET för oss INTE framåt.
Du har gjort SÅ stora framsteg på SÅ kort tid,tillåt dej att tänka på det istället för ett ynka snedsteg.
Det där är ju historia nu!
Din positiva syn i smått & stort kommer hjälpa dej framåt,så håll fast vid den,men tillåt dej oxå ATT få må dåligt ibland.Du vet ju att det inte är farligt och lär dej hela tiden mer och mer HUR du ska hantera det.
Var sak har sin tid,så sopa igen den lilla gropen och se FRAMÅT.Jag går brevid dej utmed vägen ♥

♥Puss & kram världens bästa,modigaste Tilda♥

2013-12-11 @ 09:33:34
Postat av: Malin

Hittade till denna bloggen via tyras.se & kan bara säga att jag kommer lägga till den i mina favoriter för att jag känner igen mig själv så mycket! Kram på dig

Svar: Gud vad gullig du är, ska kika in i din blogg med Kram!!
Matilda Glimnér

2013-12-15 @ 20:39:40
URL: http://mallizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0