Kompis det går bra nu!

 
 
Livet rullar på, träningen har blivit en del av min vardag och jag tycker det är jävligt kul! Jag skuttar upp ur sängen varje morgon och tar mig till gymmet. Jag har redan börjat se lite skillnad inte mycket såklart då jag bara hållt på i 3.5 veckor men jag mår så mycket bättre, sover bättre är gladare har energi och kroppen mår bra! Äter väldigt strikt nu dock inte för lite eller för mycket utan helt perfekt! Min kondition har blivit bättre dock kan jag fortfarande inte springa men jag jobbar på det, jobbigt då jag både har astma och att jag röker, dåligt jag vet men jag har dragit ner på det väldigt mycket och när jag tränar så blir det ca 2-3/dag så det är väldigt bra! 
 
Jag är så glad och stolt över mig själv och att jag verkligen gav det en chans till och nu vill jag bara träna hela tiden, har 1-2 vilodagar i veckan men får påminna mig om att kroppen måste få vila också! brukar ha vilodag tisdag och lördag. Det passar perfekt. Och på lördagar får jag äta lite extra gott, dock inget godis/chips/läsk inget sånt utan jag unnar mig god mat istället, potatis och sås och sånt det är mycket mera värt än godis och sånt! 
 
Kompis det går bra nu! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Alltså,jag blir så jävla (ursäkta svordomen) glad över att läsa det du skriver.
Och STOLT som en hönsmamma med flyg under vingarna =)
Herre min je vilken resa du gjort och gör. ♥
Du är SÅ BÄST,och jag VET att du inger hopp för andra i liknande situation!

Heja,heja,HEJA dej...jag älskar DEJ ♥♥♥
Pussar & kramar i miljoner ♥

Svar: tack mammi glad jag blir, :) kämpar på men kan erkänna att det är kul att det går bra för en gångs skull och jag bara älskar det :D kommer leva på det här länge :D <3<3<3
Matilda Glimnér

2014-02-27 @ 14:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0