phia , du fattas mig! Du borde varit här hos mig nu! Jag älskar dig ♥

 
Haft en underbar födelsedags fest, tack älskade vänner som kom ni är bäst! Jag är så glad för alla fina paket jag fick, ni är underbara! Ni får mig att vilja leva. Vi pratade mycket om det som har hänt och för mig är det nyttigt. Eftersom jag fick ECT mellan januari-februari så har mitt minne försvunnit nästan helt längt därinnan och efter. Tacksam att ni berättade och fick mig att förstå hur illa det var! Hur dåligt jag mådde och hur mycket ni gjort för mig! Jag fick reda på saker jag glömt "tappat minnet" då jag inte minns vad som hänt. Fick reda på att någon ringt ambulans och jag var fruktansvärt labil och inte visste vad som hänt. Tack för att ni berättade! Jag har dom bästa vännerna som finns! Tack för att ni kom igår, ni som var här ni är min bästa vänner<3 ni är mitt allt och jag älskar er! kommer kämpa som fan för att hålla mig över ytan. Jag kämpar på och det kommer jag fortsätta göra. ni får mig att vilja leva<3
 
 
 
phia , du fattas mig! Du borde varit här hos mig nu! Jag älskar dig ♥
 

Kommentarer
Postat av: Din Phia<3

Jag älskar hur vi i stort sett gör exakt samma min med våra munnar på denna bild! Och jag saknar dig också till tusan, kämpa på hjärtat, jag finns alltid här om du behöver någon att klaga av dig på eller bara ha allmänt roligt med, dock över skype just nu, men ändå<3 Älskar dig, ta hand om min andra hälft<3

2013-12-04 @ 00:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0