Våga må bra!

 
Jag blir så arg och ledsen men mest av allt besviken då människor sitter och hittar på och ljuger för att dom själva ska må bättre. Ljuger och säger att jag sagt saker jag inte sagt och att vissa idioter är så dumma i huvudet så dom tror på det. Men det är väl deras förlust jag orkar inte lägga ner mera energi på sånna människor för dom är inte värda det, min energi går till annat istället. Men jag kan ändå inte förstå hur någon som ska vara min familj kan göra såhär och hur denna personen kan vända mig ryggen och vägra lyssna på vad jag har att säga. Du ska vara en av de som betyder mest för mig men just nu vill jag bara bryta kontakten med dig med för jag är så besviken på dig att du inte tror på mig eller att du inte ens vill lyssna på vad jag har att säga, lyssna på VAD som hände. Nej nej det är bättre att bara skita i allt och hålla käften och låssas som allt är så jävla bra fast allt egentligen är rent åt helvete... Så less på att det alltid är såhär att jag aldrig kan få komma först nån jäkla gång. Att du inte ens lyssnar. Jag lägger ner nu för jag orkar inte bry mig, jag tar hand om mig själv och hur elakt det än låter så klarar jag mig faktiskt utan dig i mitt liv! Du verkar ju ändå inte bry dig om mig så varför ska jag bry mig? Nae nån måtta får de va på skiten. Passar det inte så nae skit i de då...
 

Det var länge sen jag mådde riktigt bra, det har varit hyfsat sen i våras med några motgångar och några dippar. Men det var länge sen det var bra! Jag har mått dåligt så länge så det är svårt att veta hur det är att må bra på riktigt. Jag är rädd för att må bra, jag är inte bra på det. Jag har mått dåligt så länge så det är jag ju bra på jag vet lixom hur man gör. Men hur mår man bra? Det är läskigt att må bra det är lättare att må dåligt. Svårt att förklara men ni som mått dåligt i flera år förstår nog hur jag menar. Man är så van att må dåligt så det blir en trygghet tillslut. Att må bra är så främmande det är så långt borta så man fortsätter att må dåligt istället för det vet man hur man gör. Jag vill må bra och 2014 ska fan bli mitt år, jag ska kämpa och jag ska våga må bra för jag är värd det! 
 
Våga må bra hur läskigt det än är. Släpp taget om det sjuka och våga må bra!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0