Kärlek <3

 
 
 
 
 
 
 
 
Ett urval av bilder som gör mig glad, tider då jag har varit lycklig och mått bra, mina underbara vänner, alla resor jag varit iväg på min hund och något jag saknar som är en viktig del av mitt liv är cirkusen, jag saknar den tiden så mycket. Jag har väldigt mycket att vara tacksam för jag tycker om mitt liv när det är bra. Jag ska försöka må bättre oftare och ta vara på dom bra stunderna det är dom jag lever av när det blir som jobbigast och det är det som får mig att orka kämpa. Personerna på dessa bilder är anledningen till att jag lever idag och jag vill inte byta ut dom mot något i världen. Dom är bäst och helt ovärderliga för mig utan dem hade jag inte varit här idag, tack för att ni finns <3
 

Kommentarer
Postat av: jossan

<3 <3 <3 <3 <3 <3

Svar: <3<3<3<3<3<3<3
Matilda Glimnér

2013-09-11 @ 18:51:18
Postat av: Mami

Jag blir också glad av alla GLADA,fina bilder,och tror att det är viktigare än nåt annat att du verkligen kan använda dej av dom för att hämta energi,glädje och hopp.
Puss & kram,aldrig ge opp min sockertopp :) ♥♥♥

Svar: Jag ger aldrig upp det vet du ;) <3
Matilda Glimnér

2013-09-11 @ 19:46:13
Postat av: Ebba

<33

Svar: <3<3<3
Matilda Glimnér

2013-09-11 @ 20:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0