Psykisk ohälsa

 
Här kommer jag skriva exakt hur jag känner hur jag tänker och hur jag mår, det kommer bli väldigt personligt men jag vill nå ut till människor dels för att ge mera kunskap om psykisk ohälsa men också för personer som själva är i liknande situationer och kan känna igen sig och förstå att dom inte är ensama.. 
 
Jag kommer bara skriva från mina egna erfarenheter och upplevelser så jag vet absolut inte allt och det är mycket jag själv har kvara att lära mig. Men jag skriver för att kunna få ur mig allt och för att jag senare ska kunna kolla tillbaka och se om jag gör framsteg så bloggen är till för er lika mycke som den är till för mig själv.
 
Det är så tabu att prata om psykisk ohälsa och vi väljer ofta att blunda. Jag hoppas den här bloggen kan hjälpa någon även om det bara är en så är det tillräckligt!
 
Det känns väldigt nervöst att blotta hela sitt liv men jag hoppas det går bra!
 
Matilda.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0