...

 
 
Har möten varje vecka och dom går bra. Känns lite jobbigt ibland att vara uppbokad varje vecka men det är så mitt liv ser ut just nu! Jag mår bra av att ha dessa rutiner. Det är kämpigt att behöva besöka psykiatrin några gånger i veckan när man känner sig "frisk".. Jag vet att det kommer ta tid innan jag blir frisk men just nu mår jag så bra så det nästan blir jobbigt... Bara bita ihop, älskar ju gruppen på tisdagar för jag har fått vänner. En vän som jag hoppas kunna hålla hårt i. Hon är helt underbar och hon förstår mig till 110%... det är kul att det går bra nu och ´jag mår bra! mitt liv känns underbart för tillfället helt underbart! hoppas jag kan få må såhär bra länge. är så glad och tacksam för mitt liv just nu. Älskar att leva! 
 
 
 
Den här pojken har ju fått mig att vilja leva. Hade han inte funnits så vet jag inte om jag hade levt idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0