...

 
 
Mår fruktansvärt dåligt just nu, allt är svart och jag ser inget ljus inget positivt. Varje dag är en kamp för att överleva. Folk som inte mår psykiskt dåligt kan nog inte förstå hur jävla ont det gör när ångesten river sönder dig inifrån. Den äter upp dig och får dig att kvävas. Mår så dåligt psykiskt så att jag även mår dåligt fysiskt. hjärtklappning ångest rejäl yrsel.. Kan inte med ord beskriva hur varje andetag gör ont, det gör bokstavligt talat ont att andas. 
 
Människor runt omkring som inte är insatta kan bara slänga ur sig att "de löser sig" "ryck upp dig" "tänk positivt" jag spyr på dessa ord. Jag har inte bara lite ångest o bara kan rycka upp mig.
 
 
 
Det gör ONT i hela kroppen. Jag sover otroligt mycket just nu, min kropp orkar inte. Vaknar, äter, sover, äter, sover. Jag sover mer än jag är vaken. Jag tar mig knappt upp ur sängen för att ta mig till toaletten, varje rörelse är en kamp. Kroppen lyder inte och jag kan stirra in i väggen i timmar... 
 
Just nu är det en minut i taget som gäller. 
 
Har varit här förut och jag vet hur jäkla snabbt det kan gå utför för mig. Det handlar om dagar, timmar, minuter tillomed. Det går snabbare än folk anar. Minsta lilla just nu kan få det att brista helt. Det är som att vara under vatten men att du precis kommer över ytan med näsan och kan få lite luft, så känns det. Inombords gör det så ont.
 
Jag mår skit just nu och nej jag kan inte bara rycka upp mig!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0