Dagarna går. Veckorna går. Livet typ bara flyter på, orkar inte riktigt känna efter hur jag mår och så får det vara just nu. Vågar inte känna efter då jag tror jag mår sämre än jag gör men ibland är det skönt att bara få flyta med. Inte tänka så mycket. Börjat med ny medicin som får mig lite sänkt, illamående huvudvärk och trött men det gör mig inte så mycket just nu. Snart julafton och som jag längtar, älskar julen. Julgranen är uppe och jag blir lugn inombords. Har bestämt att jag inte ska känna efter hur jag mår förens efter jul. Känns skönt att kunna stänga av ibland men man måste också inse att man måste ta tag i det någon gång och inte skjuta upp det för länge. Man måste ändå må bra av det. Träffar W och inser hur fint livet är ibland. Ljusglimtar och skratt. Ångesten river dock inombords ibland men det har den ju alltid gjort så det gör inte så mycket. Jag vet att den finns där och så kommer det nog alltid vara. Man måste bara ta den i handen och acceptera att den är där. Det mesta är som vanligt, så finns inte så mycket att berätta. Dagens mående är nog ganska bra. Jag andas och jag lever och det är det viktigaste just nu. 
 
 Nya tatueringar. Mamma, pappa och W såklart ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mami svarar:

Du har alltid varit klok älskade unge,och nu har du blivit ÄNNU klokare ♥
Jag håller med dej,ibland är det både skönt OCH bra,att bara "flyta med". ;)
Kramar i mängder & stor klapp på axeln.(den jag inte sitter på alltså) ;) ♥

Svar: tack mammi. <3<3<3 älskar dig
Matilda Glimnér

2014-12-09 @ 18:17:03
URL: http://majdesajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0