Livet rullar på ibland i uppförsbackar ibland inte. Men det är stabilt just nu och det är bra! Fått nya matschemat av dietisten och det funkar bra, bättre än jag trodde. Hoppas verkligen att det funkar och att jag kan gå ner i vikt. 
 
Busar mycket med min skatt W, myser äter glass och busar. Mitt lyckopiller ♥
 
Min andra halva är hemma och det är så underbart saknat våra stunder. 
 
Ser på fotbolls VM och är lite lat. Det är okej att vara det ibland tycker jag.
 
Dricker litervis med kaffe varje dag, misstänker att det ligger i generna.. hihi.
 
 
Ja, livet flyter på och ibland känner jag hur tacksam jag är för mitt liv och för min familj/vänner. Jag är lyckligt lottad och väldigt rik. Ibland så hatar jag mitt liv så jäkla mycket. Jag är snart 24 år har inte jobbat inte pluggat mina vänner har både jobb och utbildning. Det var inte såhär jag ville att mitt liv skulle se ut.. Men det går ju inte att göra nått åt nu utan bara göra det bästa. Jag går ju i behandling så jag är ju iaf på rätt väg och ett steg närmare plugg/jobb. Det är är heltidsjobb och väldigt krävande men det kommer bli bättre och just nu har jag "sommarlov". Blir en tuff höst och vinter men det kommer gå. 
 
 
 
Även den djupaste sorgen har en mening.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mami svarar:

Det här inlägget gjorde "min dag" :)
Du är så förbaskat klok (antar att du inte bara fått kaffegenerna från mej) :D
Var sak har sin tid,och du gör det bästa av det som är just nu (Y)
Ett positivt sinne kan vara skillnad på UPP eller NER!
Och du:jämför dej inte med andra.Mitt liv blev inte heller som jag tänkt mej.Mycket tråkigheter och skit.(DÅ)
Men när jag ser i backspegeln,så antar jag att det kanske fanns nån liten mening med allt som hänt,för jag har blivit starkare och kan hjälpa andra.
Och så har jag er att tacka,ER mina älskade ungar (& familjen),utan er inget jag! ♥
Puss & älskar dej...du kommer fixa precis ALLT vad du tänkt dej.Ibland tar det bara lite längre tid än man trott ;)
♥♥♥

Svar: <3 Älskar dig!!!!
Matilda Glimnér

2014-06-30 @ 08:56:26
URL: http://majdesajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0