Livet.

 
Dagarna går och allt känns bra. Jag tränar mycket och jag älskar det, det går framåt och jag ser framsteg hela tiden. Jag har så fina vänner och fin familj som stöttar mig hela tiden utan er hade jag legat kvar på botten och försökt kravla mig upp.
 
 
Jag tänker tillbaka på hur jag har mått och det känns overkligt att jag för ett år sedan inte ville leva alls och att jag idag aldrig haft mera livslust! Jag känner sån glädje varje dag och det är så skönt att få känna så och att jag tillåter mig att känna så. Jag borde väl inte få må bra? jag är inte värd att känna lycka? jag förtjänar inte att leva? 
JO DET GÖR JAG! jag förtjänar det, jag förtjänar att må bra! Och jag tänker fortsätta med det för gud vad skönt det är. Jag vaknar på morgonen och tycker det är kul att gå upp jag går till gymmet och känner att det är kul! Jag är så tacksam att jag lever idag att jag orkade kämpa vidare. Tack till alla som funnits och hjälpt mig! 
 
Var länge sen jag mådde såhär bra och det tänker jag fortsätta med!
 
Jag mår bra och jag älskar livet♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mami

Du är så värd ALLT,och vi är SÅ stolta över dej och dina framsteg ♥
Du anar inte hur härligt det är att läsa dina rader nu och se den enorma förändring som skett.
Vilken resa :)
UNDERBART!
Puss & kram ♥♥♥

2014-03-22 @ 13:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0