William♥

 
När jag gick igenom gamla dagböker och hittade gamla brev jag skrivit gjorde det ont. Det var askedsbrev till var och en av dom jag älskar. Jag hittade ett brev som var oerhört tungt att läsa. Jag kommer inte ihåg att jag skrivit det. Under den perioden(januari-februari 2013) är mest ett suddigt minne, tack och lov kan jag känna. Jag läste det idag och några tårar föll från min kind. Jag skrev det i mitten på februari när jag var inlagd och fick ECT och det är kanske inte så konstigt att jag glömt det. Det var fint skrivet och många hjärtan på pappret. Mycket känslor och mycket sorg. 
 
Överskriften var "Till min älskade systerson" som jag aldrig fått chansen att träffa..
 
Det var till William jag skrev det. Mycket jobbigt att se nu i efterhand. Jag skrev lite om mig, hans moster som tyvärr inte lever idag. Jag skrev hur mycket jag älskade dig och att jag hade velat vara där för dig. Funnits och älskat dig gränslöst för jag visste att jag älskade dig från den stunden jag visste att du fanns i din mammas mage. Jag ville skratta med dig, jag ville gråta med dig. Jag ville krama dig och viska att jag älskar dig. Jag ville trösta dig när du slog dig, när du var ledsen. Jag ville ta upp dig i min famn och säga att allt kommer att bli bra. Jag ville se dig fylla år och jag ville se dig växa upp. Vara den bästa mostern i världen, en person du kunde ty dig till när du blir äldre. Ville leka med dig hela dagarna och stoppa om dig när du somnar. Hålla dig i min famn när du var nyfödd och bara känna att denna kille är det finaste jag har. Den vackraste killen på denna jord. Jag ville betyda något för dig och jag ville aldrig svika dig. Du betydde så himla mycket för mig och jag älskade dig fast jag aldrig fick träffa dig. Även att jag aldrig fick hålla dig i min famn. Inte känna din lukt inte kunna trösta eller pussa på. 
 
Vet du William? Jag har fått uppleva allt detta. Jag lever idag och det är tack vare dig. Jag kommer finnas i ditt liv så länge jag lever. Jag kommer finnas för dig och jag kommer aldrig svika dig. Du är det bästa som har hänt mig och du är den finaste kille på denna jord. Och jag älskar dig gränslöst!♥
 
Moster älskar dig mera än livet. Jag skulle dö för din skull, jag skulle offra allt för dig. Tack för att du kom just i rätt tid och tack för att du får mig att kämpa och orka. Jag kommer aldrig lämna dig.♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

söta

2014-10-20 @ 00:24:51
URL: http://sarahcarlsten.se
Postat av: Mamma ♥

Vet du,jag gråter nu när jag läser det här!
Jag gråter med sorg i hjärtat för att du mådde som du gjorde då,sen gråter jag stora glädjetårar över att du ÄR här och för att du är en alldeles underbar moster till Wille med et hjärta på rätta stället,och för att HAN haft/har förmånen att VERKLIGEN ha dej i sitt liv ♥
Du SKA börja skriva så att ALLA kan ta del av dina ord,för du om nån har förmågan att sätta orden på pränt!
Kramar & älskar dej ♥♥♥

Svar: tack mamma, jag grät lite jag med. Tänk om jag aldrig fått träffa denna lilla kille, han får mig att orka !! kommer aldrig svika honom <3
Matilda Glimnér

2014-10-20 @ 21:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0