Dagbok.

'
Utdrag ur mina dagböcker 2010-2013. Inte i ordning utan bara lite jag skrivit genom åren.
 
 
 
"Rösterna tog över fick lugnande genom injektion
 
"fruktansvärd ångestattack, fick medicin. För mycket, svimmade"
 
"fick permission hade jättekul med fina vänner, slutade med att armen blev tejpad och plåstrad"
 
"Bedömningssamtal ang, utskrivning. Pratade om sjukskrivning. Fick inte åka hem från psyket, för instabil"
 
"hamnat i en svår depression. Jag skadar mig varje dag flera gånger"
 
"jag förlåter om och om igen. Varje gång blir jag trampad på. hårdare för varje gång"
 
"varför är det jag som ska förlåta när det är du som gör fel?"
 
"ångesten river i mitt bröst och det enda som hjälper är att se blodet rinna
 
"Att jag slipper känna och ha ont när jag skadar mig, det är en underbar känsla"
 
"tog en överdos, fick dricka kol och sova på sjukhuset blev förflyttad till psyk dagen efter"
 
 
 
Jag vill vara glad! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0