En bra vecka :)

 
Har haft en väldigt bra vecka. Varit med bästa vän, träffat systrarna och wille varit på Ikea med mormor. Sett film, skrattat, ätit, sovit, myst, läst, myst med cindy och mycket mera. Den här veckan kommer bli jobbig för det är något varje dag. DBT tisdag, psykolog onsdag, vårdcentralen torsdag, möte fredag men det kommer gå bra :)
 
Imorgon blir det att vara barnvakt en liten stund, träffa mamma, sola, fika och bara ha det bra! 
 
Har träffat min lilla prins nästan varje dag och han ger mig så mycket energi den lilla skitungen. Älskar den pojken obeskrivligt mycket och imorgon får jag träffa honom igen :)
 
Tänkte köra en frågestund i veckan så ni vet ifall ni vill fråga något :)
 
 
 
Gosunge <3
 
 
myst med cindy hela helgen. Min prinsessa<3
 
 
Varit med bästa vän <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0