Livet ♥

 
Livet är fint. Jag tränar och äter hur bra som helst. Jag dricker inte och jag håller på att sluta röka. Det går bra. 
 
Funderat länge på att jag nu vill ta tag i vikten en gång för alla. När man inte mår bra är de inte så lätt. Jag ville verkligen göra det nu. Sagt o gjort. Den 1 april började jag ordentligt, BRA mat och mycket träning och nu knappt en månad senare så är jag 6 kilo lättare. Yes! Det lönar sig och jag är så stolt över mig själv. Träning och nyttig mat gör så mycket. Jag trivs på gymmet jag vill dit varje dag och jag älskar att träna. Blir 6 pass/veckan på gymmet samt promenader minst 2ggr/dag. Mår toppen! Rökningen går oxå ganska bra vissa dagar blir det bara 1 vissa dagar några flera. Men det är okej, det går framåt iaf. Älskar livet .
 
 
Idag är jag 14 månader skadefri! Jag är så jävla bäst :)
 
 
Denna goding förgyller mitt liv. Älskade lilla unge ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mami

Du är så jävla superbäst att det inte finns ord för´t =)
Kämpa på och glöm inte att belöna dej själv mellan varven ;)
Jag är djupt impad OCH så himla glad för din skull :D
Hejja,hejja,bästa dej!
KRAMELIKRAM ♥♥♥

Svar: <3
Matilda Glimnér

2015-04-25 @ 23:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0