livet är okej ibland

 
 
Livet är helt okej. bra dagar och väldigt jobbiga dagar med mycket ångest men jag handerar de nog ganska bra. 
 
Bröllopet i lördags var helt underbart, mycket nervositet, skratt, tårar och hur roligt som helst! Tack för att jag fick förgylla eran stora dag. 
 
Talet jag höll gick bättre än jag kuden föreställa mig. känns så skönt och jag är så stolt över att jag vågade göra de. 
 
Mitt mål med vikten var at jag skulle gå ner minst 8 kilo, men jag gick ner 16 kg så blev dubbelt såglad. 
 
Mycket att göra i sommar med barnvakt hundvakt och utflykter ska bli kul! 
 
Framåt hösten blir de nog arbetsträning och uttrappning av mina sömntabletter. Kommer gå bra! 
 
Jag känner mig stark, starkare än på länge! 
 
 
 
Syster och jag <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0